Deklaracja dostępności
Dla mieszkańców

OGŁOSZENIE Burmistrza Miasta Limanowa o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego Miasta Limanowa

Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 z późn. zm.) oraz art. 39 ust. 1 w związku z art. 46 ust. 1 pkt 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 z późn.zm.)

zawiadamiam

o podjęciu przez Radę Miasta Limanowa Uchwały Nr VI.39.24 z dnia 27 września 2024 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Miasta Limanowa oraz o przystąpieniu do opracowania prognozy oddziaływania na środowisko w celu przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko skutków realizacji ww. planu ogólnego.

Granicami obszaru objętego planem ogólnym są granice administracyjne Miasta Limanowa.

Powyższa Uchwała dostępna jest do wglądu w siedzibie Urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Limanowa: https://bip.malopolska.pl/umlimanowaw zakładce RADA MIASTA LIMANOWA/ UCHWAŁY/2024.

Zainteresowani mogą składać wnioski do projektu planu ogólnego oraz do prognozy oddziaływania na środowisko do Burmistrza Miasta Limanowa w terminie od 11 marca 2025 r. do  22 kwietnia 2025 r.

Zgodnie z art. 8g ustawy z dnia 27 marca 2003 r. wnioski do projektu planu ogólnego składa się na piśmie utrwalonym w postaci :

  • papierowej – osobiście lub drogą pocztową na adres: Urząd Miasta Limanowa, Jana Pawła II 9, 34-600 Limanowa;
  • elektronicznej – za pomocą poczty elektronicznej (na adres:sekretariat@miastolimanowa.pl) lub platformy ePUAP: /umlimanowa/skrytka

Wnioski do projektu planu ogólnego składa się wyłącznie na FORMULARZU, którego wzór został określony w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023r. w sprawie wzoru formularza dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. 2023r. poz. 2509).

Formularz jest zamieszczony w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Limanowa pod adresem: https://bip.malopolska.pl/umlimanowa,m,46806,gdzie-i-jak-zalatwic-sprawy.html, na stronie podmiotowej Urzędu Miasta Limanowa w zakładce: dla mieszkańców – wnioski i dokumenty do pobrania – gospodarka gruntami i gospodarka przestrzenna – wniosek dotyczący aktu planowania przestrzennego oraz udostępniony w siedzibie Urzędu.

Wniosek powinien zawierać imię i nazwisko albo nazwę wnioskodawcy, adres zamieszkania albo siedziby, adres poczty elektronicznej o ile taki posiada, a także dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu, przedmiot wniosku, oznaczenie nieruchomości (numer ewidencyjny działki oraz obręb), której dotyczy wniosek, a także informację czy wnioskodawca jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętych wnioskiem.

Zgodnie z art. 40 z dnia 3 października 2008 r. wnioski do strategicznej oceny oddziaływania na środowisko należy składać w formie pisemnej w siedzibie Urzędu Miasta Limanowa lub pocztą na adres Urzędu: ul. Jana Pawła II 9, 34-600 Limanowa, ustnie do protokołu lub drogą elektroniczną za pomocą poczty elektronicznej na adres sekretariat@miastolimanowa.pl oraz za pośrednictwem platformy usług administracji publicznej ePUAP

UWAGA: wnioski złożone po terminie (liczy się data wpływu do tut. Urzędu) oraz wnioski niespełniające powyżej wskazanych warunków pozostawi się bez rozpatrzenia.

Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Miasta Limanowa.

Informuję, że:

1.Złożenie wniosku stanowić będzie odpowiedź na niniejsze Ogłoszenie. 2.Administratorem podanych w uwadze danych osobowych jest Burmistrz Miasta Limanowa z siedzibą ul. Jana Pawła II 9, 34-600 Limanowa i są one podawane w celu składania wniosków do planu ogólnego  miasta Limanowa. 3. Składający wniosek ma prawo do żądania od administratora dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. 4. Podane dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia sprawy, po czym zostaną przekazane zgodnie z polskim prawem archiwalnym jako dokumenty kategorii „A” (oznaczającej rodzaj dokumentów przechowywany wieczyście) do siedziby archiwum zakładowego, nad którym nadzór sprawuje Archiwum Narodowe. 5. Składający wniosek ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 6. Podanie danych osobowych jest wymogiem prawnym i ma charakter obowiązkowy. 7. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest pozostawienie wniosku bez rozpoznania. 8. Podstawę prawną przetwarzania podanych danych stanowi art. 8g z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 z późn.zm.) oraz § 7 ust. 1 pkt 3 w związku z załącznikiem nr 3 do rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu  oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r., poz. 2758), tzn. dane osobowe będą przetwarzane w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi. 9. Składający wniosek ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją składającego wniosek – wobec przetwarzania podanych danych osobowych. 10. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych – e-mail: iod@miasto.limanowa.pl.

 

Pliki do pobrania

Wróć do góry