Urząd Miasta Limanowa INFORMUJE O TRWAJĄCYM NABORZE na wolne stanowisko pracy – aplikanta Straży Miejskiej:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
-
wykształcenie co najmniej średnie,
-
obywatelstwo polskie,
-
ukończone 21 lat,
-
korzystanie z pełni praw publicznych,
-
sprawność fizyczna i psychiczna,
-
nienaganna opinia,
-
niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne popełnienie przestępstwa w tym również przestępstwa skarbowe,
-
uregulowany stosunek do służby wojskowej (osoba zdolna do służb y wojskowej)
-
podstawowa wiedza z zakresu ustawy o strażach gminnych,
-
badania psychologiczne,
-
prawa jazdy kad. B
WYMAGANIA DODATKOWE
-
preferowane wykształcenie wyższe o kierunkach prawo, administracja, bezpieczeństwo,
-
dobra znajomość obsługi komputera,
-
kursy z zakresu ochrony mienia, ratownictwamedycznego, bardzo preferowany kurs podstawowy strażnika miejskiego itp.
-
umiejętność podporzadkowania się dyscyplinie służbowej,
-
dobra znajomość topografii miasta Limanowa,
-
umiejętność zachowania życzliwości w kontaktach z obywatelami jak również współpracownikami,
-
umiejętność podejmowania decyzji i radzenia sobie w sytuacjach trudnych w tym
kryzysowych,
-
dyspozycyjność,
-
szkolenie obsługi operatora drona,
-
znajomość zasad funkcjonowania straży miejskiej,
-
znajomość ustawy o strażach gminnych,
-
znajomość ustawy Prawo ochrony środowiska,
-
znajomość ustawy o odpadach,
-
znajomość Programu ochrony powietrza dla województwa małopolskiego (uchwałą nr XXV/373/20 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 28 września 2020 r. ze zmianami)
ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU
1. Zadania główne
-
Koordynowanie realizacji przyjętej strategii ochrony powietrza,
-
kontrola spalania odpadów na zewnątrz w ogniskach,
-
kontrola pieców w zakresie spalania odpadów,
-
kontrola zgonie z uchwała anty-smogową,
-
pobieranie próbek do badania laboratoryjnego,
-
prowadzenie czynności wyjaśniających w sprawach o spalanie odpadów,
-
kontrola gospodarki odpadami stałymi i ciekłymi (częstotliwość odbioru odpadów ciekłych, rachunki za wywóz, deklaracja itp.),
-
prowadzenie działań informacyjno-edukacyjnych na poziomie lokalnym,
-
świadczenie pomocy osobom dotkniętym ubóstwem energetycznym w uzyskaniu informacji na temat dofinansowania do inwestycji w poprawę efektywności energetycznej. oraz poprzez edukację w zakresie oszczędności energii
-
dbanie o prowadzoną dokumentację służbową,
-
utrzymywanie stałych kontaktów z zarządami osiedli,
-
wykonywanie innych czynności związanych z praca, a zleconych przez przełożonych,
ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRACOWNIKA
-
Pracownik zobowiązany jest do zachowania tajemnicy służbowej, zwłaszcza ochrony danych osobowych pod rygorem odpowiedzialności karnej i dyscyplinarnej,
-
Pracownik zobowiązany jest do przestrzegania Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Limanowa pod rygorem odpowiedzialności dyscyplinarnej.
WYMAGANE DOKUMENTY
-
list motywacyjny oraz CV zawierające oświadczenie kandydata o treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko Aplikant Straży Miejskiej w Urząd Miasta Limanowa reprezentowanym przez Burmistrza Miasta Limanowa, z siedzibą urzędu przy ulicy Jana Pawła II 9, 34-600 Limanowa, zgodnie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016. 119. 1).
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
kserokopie świadectw pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub świadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy,
-
oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
-
kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
-
oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu,
-
inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać na dzienniku podawczym lub przesłać w terminie do dnia 23 sierpnia 2024 r. do godz. 15.00
na adres: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II 9, 34-600 Limanowa
w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Aplikant Straży Miejskiej ”.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Inne informacje:
-
umowa o pracę na czas określony z ewentualnym obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, z możliwością zawarcia w przyszłości umowy na czas nieokreślony, praca w pełnym wymiarze czasu pracy, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. na dobę,
-
proponowane wynagrodzenie: zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (t.j. Dz.U z 2021 poz. 1960 )
-
z regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Miasta oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 18 33-72-054 wew. 161 bądź 168
-
stanowisko pracy znajduje się na parterze w budynku Urzędu Miasta Limanowa w budynku nie ma windy, wejście na piętro po schodach. Na parterze znajduje się toaleta. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami budynku.
Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do II etapu konkursu zostaną o tym powiadomieni pisemnie wraz z podaniem terminu testu, rozmowy kwalifikacyjnej oraz testu sprawnościowego.