OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania administracyjnego
Zgodnie z art. 49 i art.61 §4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego ( tekst jednolity z dnia 17 kwietnia 2023 Dz. U. z 2023 roku poz.775 ) w związku z art. 73 ust.1 oraz art.74 ust.3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie , udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity z dnia 25 maja 2023r. Dz. U. z 2023 poz. 1094 ) Burmistrz Miasta Limanowa zawiadamia strony
– że na wniosek Pana Wiesława Zelka prowadzącego działalność gospodarczą p.n. Firma Usługowa- Handlowa „ ZOLTAR” Wiesław Zelek , wszczęte zostało postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na zmianie ilości zbieranych odpadów i zmianie kodów zbieranych odpadów na terenie działki nr ew. 380/33 obr. ew. 3 w Limanowej , w związku z zamiarem uzyskania kolejnej decyzji na zbieranie odpadów na podstawie ustawy o odpadach.
Jednocześnie informuję , że Burmistrz Miasta Limanowa zwrócił się z wnioskiem do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Limanowej , Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Krakowie – Wydziału Spraw Terenowych w Starym Sączu oraz Dyrektora Zarządu Zlewni w Nowym Sączu – Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie o wyrażenie opinii co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedmiotowego przedsięwzięcia na środowisko , a w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby , co do zakresu raportu o oddziaływaniu na środowisko – zgodnie z art. 64 ust.1 i 2 , art.78 ust.1 cytowanej wyżej ustawy z dnia 3 października 2008 roku.
W związku z powyższym strony postępowania mogą zapoznać się ze złożonymi materiałami oraz wnosić uwagi w powyższej sprawie w Wydziale Zagospodarowania Przestrzennego , Nieruchomości i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Limanowa przy ul. Jana Pawła II 9 pok. 305 w godzinach urzędowania.
Dzień 29.06.2023 roku wskazuje się jako dzień udostępnienia treści obwieszczenia.
Zgodnie z art. 49 §2 k.p.a. zawiadomienie bądź doręczenie uważa się dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego obwieszczenia , ogłoszenia lub udostępnienia pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości przez zamieszczenie :
- w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Limanowa ,
- na stronie internetowej Miasta Limanowa w dziale postępowań o środowiskowych uwarunkowaniach ,
- na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Limanowa w budynku przy ul. Jana Pawła II 9 w Limanowej,
- w miejscu planowanego przedsięwzięcia przez Przewodniczącą Zarządu „Osiedle Sowliny”.
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w ramach postępowania administracyjnego w sprawach związanych z wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Zgodnie z art. 13 ust. 1i2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku ( Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016 ) informuję , iż:
Administrator danych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Limanowa, jest Burmistrz Miasta Limanowa z siedzibą urzędu ul. Jana Pawła II 9, 34-600 Limanowa
- (18) 3372054
- e-mail: sekretariat@miastolimanowa.pl
- adres www: www.miastolimanowa.pl
Inspektor ochrony danych
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym może się Pan/ Pani skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób:
- pod adresem poczty elektronicznej: iod@miastolimanowa.pl
- pisemnie na adres siedziby Administratora.
Cele i podstawy przetwarzania danych osobowych
Państwa dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania administracyjnego w sprawie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wydawanej na podstawie art. 71 ust. 2 pkt.2 , art. 75 ust.1 pkt. 4 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 roku poz. 1405 ze zmianami )
Podstawą prawną ich przetwarzania jest wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze określonego w następujących przepisach prawa:
- ustawa z 3 października 2008 roku o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
Następnie Państwa dane będziemy przetwarzać w celu wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów wynikającego z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
Odbiorcy danych osobowych
- Państwa dane zostaną udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa.
- Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem administracyjnym mogą być podmioty z którymi Urząd Miasta Limanowa zawarł umowy na świadczenie usług serwisowych dla użytkowanych w Urzędzie systemów informatycznych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
Okres przechowywania danych osobowych
Będziemy przechowywać Państwa dane przez czas realizacji postępowania administracyjnego, a następnie – zgodnie z obowiązującą w Urzędzie Miasta Limanowa Instrukcją kancelaryjną oraz przepisami o archiwizacji dokumentów – przez okres 10 lat od końca roku, w którym zakończono postępowanie administracyjne.
Prawa osób, których dane dotyczą
W granicach przewidzianych prawem przysługuje Państwu:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
- prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa).
Obowiązek podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkiem wynikającym z ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko oraz z ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.