W związku z epidemią koronawirusa w Polsce, Burmistrz Miasta Limanowa informuje, iż z dniem 11 marca br. zostało wstrzymane przyjmowanie przez niego stron w Urzędzie Miasta.
Uprzejmie prosimy mieszkańców o ograniczenie załatwiania spraw administracyjnych bezpośrednio w Urzędzie. Sprawy w miarę możliwości można załatwić w formie elektronicznej lub poprzez kontakt telefoniczny, a wizyty w Urzędzie ograniczyć do koniecznych.
Przyjmowanie petentów w Urzędzie Miasta wstrzymane jest do odwołania!
Kontakt:
URZĄD MIASTA LIMANOWA
34-600 Limanowa, ul. Jana Pawła II 9
tel. 18/ 337-20-54
fax. 18/ 337-23-49
https://miastolimanowa.pl/
e-mail: sekretariat@miastolimanowa.pl
Telefony do poszczególnych Wydziałów Urzędu Miasta Limanowa znajdują się TUTAJ